Sprytne kostki - licencja na 20 stanowisk

  • Cena netto: 405,69 zł 499,00 zł

Sprytne kostki to świetny program edukacyjny dla przedszkolaków i uczniów pierwszych trzech klas szkoły podstawowej. Dzieci przyswoją sobie i utrwalą wiedzę i umiejętności, które potrzebne są przed pójściem do szkoły oraz w ciągu pierwszych trzech lat nauki szkolnej. 

Sprytne kostki

Sprytne kostki to świetny program edukacyjny dla przedszkolaków i uczniów pierwszych trzech klas szkoły podstawowej. Dzieci przyswoją sobie i utrwalą wiedzę i umiejętności, które potrzebne są przed pójściem do szkoły oraz w ciągu pierwszych trzech lat nauki szkolnej. Głównymi motywami pojawiającymi się w programie są interaktywne drewniane kostki oraz liczydło, a więc przedmioty, z którymi uczniowie z pewnością mieli kontakt podczas pierwszych lat nauki.

Nauka przez zabawę

Teoretyczna część zawiera dziewięć podstawowych tematów:

Alfabet - literom alfabetu towarzyszą obrazki przedstawiające słowa zaczynające się tą literą lub zawierające tę literę. Liczby, kolory i kształty - zapoznanie się z liczbami 1-12, poza tym z podstawowymi kolorami i kształtami. Liczydło - działa tak samo, jak tradycyjne liczydło, ponadto wynik jest natychmiast wizualizowany. Zwierzęta - zarówno domowe, jak i dziko żyjące w naszej strefie klimatycznej oraz zwierzęta egzotyczne. Owoce i warzywa - najbardziej znane owoce i warzywa wraz z przedstawieniem ich wyglądu po przekrojeniu. Rzeczy wokół nas - środki transportu, domowe sprzęty, ubrania, zabawki, zjawiska przyrodnicze itd. Ludzkie ciało - przedstawione są poszczególne części ciała wraz z umiejscowieniem danej części ciała w ludzkim ciele. Kalendarz - dni tygodnia, miesiące oraz pory roku. Zegar - możliwość dowolnego ustawiania czasu przy pomocy wskazówek (co kwadrans).

Interaktywność

Wszystko, czego dzieci dowiedzą się w części teoretycznej mogą od razu przećwiczyć, grając w 25 różnych gier: Gry z literami - m.in. znajdywanie i uzupełnianie liter w słowach, szukanie słów zaczynających się lub kończących daną literą, układanie liter w słowa. Gry matematyczne - klasyczne zadania liczbowe, uzupełnianie wyników i znaków w zadaniach, porównywanie liczb, uzupełnianie szeregów liczb. Gry logiczne, rozwijające również spostrzegawczość - układanie według wielkości, uzupełnianie ciągów logicznych oraz gry typu memory: z literami, obrazkami lub dźwiękami. Gry z czasem - określanie która godzina, ustawianie czasu na zegarze. Gry z kolorami i kształtami - szukanie różnych kolorów i kształtów, kolorów i rzeczy, przedmiotów i kształtów. Inne gry - układanie obrazków, wskazywanie części ludzkiego ciała, określanie, co jest owocem, a co warzywem.

Większość gier ma do wyboru trzy stopnie trudności.

Za właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje nagrodę w postaci kwiatków, które stanowią informację zwrotną również dla nauczyciela czy rodzica, którzy dowiadują się, co dziecko ćwiczyło, jak często i z jakim sukcesem.

Program można dostosowywać do aktualnych możliwości i potrzeb dziecka, na przykład w matematycznych zadaniach można ustawić zakres liczbowy lub występowanie działań z zerem, zaś w zadaniach z literami można zdecydować, czy mają się pojawiać litery diakrytyczne itp. W polsko-angielskiej wersji można ponadto wybrać język aplikacji (program można wtedy wykorzystać również podczas nauki podstaw języka angielskiego).

Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic dotykowych, może być używany w salach komputerowych.


Oprogramowanie z grupową licencją szkolną, na czas nieograniczony, bezterminowy. Programy można wykorzystywać na max. 20 (40 albo 60) komputerach w jednej szkole. Bezproblemowa praca oprogramowania na systemach operacyjnych ,Win 7 32 i 64 bit, Win 8 i 8.1 64 bit, jak i również Win 10.

Programy doskonale współpracują z tablicami interaktywnymi (niezależny system). 
Są środkiem zdecydowanie podnoszącym atrakcyjność lekcji, pozwalają na powtórzenie, sprawdzenie i wykorzystanie wiadomości uczniów wcześniej zdobytych w ramach lekcji. Wszystkie programy umożliwiają drukowanie kart pracy dla uczniów.